شرح وظایف گارانتی و شرایط گارانتی

با سلام و آرزوی ایامی شاد و پر از موفقیت برای همکاران و مشتریان گرامی نکاتی چند در مورد کالا و مرسولات ارسالی جهت گارانتی به استحضار میرسد که امیدواریم با رعایت این موارد مهم بتوانیم به بهترین صورت در خدمت شما عزیزان باشیم.

  شرایط گارانتی

  1. همراه داشتن کارت گارانتی جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش الزامی است ، لطفا در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.
  2. مرکز خدمات مهرگان تجارت نصر هیچگونه مسئولیتی در قبال نگهداری اطلاعات ذخیره شده در حافظه دستگاه ندارد.

  موارد ابطال خدمات پس از فروش

  1. هرگونه مخدوش بودن برچسب مشخصات یا هولوگرام و نیز عدم هماهنگی سریال درج شده بر روی کارت با سریال حک شده بر روی کالا
  2. بروز هرگونه صدمه به دستگاه اعم از  عدم نگهداری صحیح، تعمیر توسط افراد غیرمجاز ، ضرب دیدگی ، رطوبت ، نوسانات برق و…
  • تشخیص کلیه موارد فوق به عهده متخصصین مهرگان تجارت نصر میباشد.

  نکات تکمیلی برای بخش گارانتی شهرستان (و ارسال مرسولات)

  1. لطفا هنگام ارسال به بسته بندی کالاها دقت فرمایید مخصوصا در مورد محصولات حساسی مانند هارد دیسک. این مورد حائز اهمیت بیشتری است بدیهی است که در صورت عدم بسته بندی مناسب این مجموعه از دریافت کالا خودداری کرده و آن را به آدرس ارسال کننده عودت خواهد داد.
  2.  در هنگام ارسال مادربرد حتما به پین های سوکت CPU  دقت نمایید زیرا تعداد زیادی از مادربردهای ارسالی پین هایشان کج شده که این مورد خارج از گارانتی است البته در صورت توان تعمیرکاران این شرکت با مسئولیت مشتری و هزینه مناسب پین ها را به حالت اصلی برمیگردانند که در اکثر مواقع مشکل مادربرد حل میشود. در برخی موارد نیز نیاز به تعویض سوکت به صورت کامل است که با هزینه ی بالاتری قابل تعمیر میباشد.
  3.  در هنگام ارسال کالا حتما لیست کاملی همراه با جزئیات (تاریخ گارانتی ، نوع کالا ، سریال …) تهیه نمایید و با کالا ارسال نمایید تا پیگیری کار راحت تر و مشخص باشد.
  4. کالاهایی که گارانتی این شرکت نباشند مشمول هزینه ی ایاب و ذهاب میشوند. لازم به ذکر است تمامی کالاهای دریافت شده از شرکت های دیگر قبل از ارسال تست میشوند و در مواردی که کالا پلمپ باشد با هماهنگی مشتری کالا باز و  تست میشود بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت با خود مشتری است.
  5. وضعیت ظاهری و شامل گارانتی شدن کالای شرکت های دیگر بصورت اجمالی در هنگام دریافت بررسی و به مشتری اعلام میگردد ولی تصمیم گیرنده نهایی شرکت گارانتی کننده میباشد . هرچند کارمندان این مجموعه موظف هستند تمام تلاش خود را برای پیگیری روال کار و منافع مشتری بکار ببرند.
  6. لطفا در هنگام دریافت هارددیسک از گارانتی ما به هیچ عنوان با نرم افزارهای رایج در بازار تست نکنید زیرا این نرم افزار ها ضمن بهم ریختن فرم ور (FIRM WARE) خود باعث معیوب شدن هارد دیسک میگردند. شایان ذکر است که هاردهای گارانتی ما در هنگام ارسال تمامی مراحل تست شامل تست بد سکتور ، سلامت هارد ، تست فرمت و نصب ویندوز را پشت سر گذاشته اند.
  7. دز صورتی که کالای ارسالی این شرکت (گارانتی مهرگان تجارت نصر و شرکت های دیگه ای که ما تست کرده ایم ) معیوب یاشد و به تایید کارشناس شر کت برسد هزینه ایاب و ذهاب به عهده این مجموعه میباشد بعلاوه کالاهای گارانتی مجموعه در ارسال دوم حتما با کالای نو جایگزین شده و مجددا تعمیر نمیگردند.
  8. زمان تحویل کالا به مشتری از تاریخ دریافت حداکثر ۷ الی ۱۰ روز است که مشتری باید بعد از ۷ روز حتما پیگیر دریافت کالای خود باشدتا از اشتباهات ناخواسته جلوگیری شود. هرچند کارمندان این مجموعه در مراحل مختلف از طریق تلفن و فضای مجازی به مشتریان گزارش های لازم را میدهند.
  9. این مرکز توانایی انجام تعمیرات روی انواع لوازم کامپیوتری و الکترونیکی را دارا میباشد و با بهره گیری از تجهیزات لازم و تعمیرکاران مجرب سعی دارد با حداقل هزینه و با گارانتی در این امر به مشتریان و همکاران عزیز یاری رساند. بدیهی است کالاهایی که خارج از گارانتی باشند نیز با هماهنگی مشتریان با هزینه تعمیر میگردد.

 

 ساعات پذیرش :

شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ ال ۱۷